Політика конфіденційності та правила надання послуг

1. Загальна інформація

Ця Політика конфіденційності пояснює, як HOPE Mental Health Clinic збирає, використовує та захищає ваші персональні дані. Ми цінуємо вашу довіру та зобов'язуємось захищати вашу приватність.

Користуючись нашими послугами та веб-сайтом, ви погоджуєтесь з положеннями цієї Політики конфіденційності.

2. Збір та використання персональних даних

2.1. Які дані ми збираємо

Ми збираємо наступну інформацію:

  • Ім'я та прізвище
  • Контактна інформація (номер телефону, email)
  • Інформація, необхідна для надання медичних послуг
  • При використанні системи коментарів: адреса електронної пошти, ім'я користувача та зміст коментарів
  • При авторизації через третіх осіб (Google, Facebook, GitHub): публічна інформація з вашого профілю (ім'я, email, аватар)

2.2. Як ми використовуємо ваші дані

Ми використовуємо зібрані дані для:

  • Комунікації з вами щодо записів на прийом
  • Надсилання важливих повідомлень про ваші візити
  • Покращення якості наших послуг
  • Виконання наших договірних зобов'язань
  • Забезпечення функціонування системи коментарів на нашому веб-сайті
  • Ідентифікації користувачів при залишенні коментарів

2.3. Авторизація через третіх осіб (OAuth)

Наш веб-сайт дозволяє авторизацію через сторонні сервіси (Google, Facebook, GitHub, Twitter). При використанні цих сервісів ми отримуємо лише основну публічну інформацію з вашого профілю, необхідну для ідентифікації (ім'я, адреса електронної пошти, аватар).

Ми не зберігаємо ваші паролі від цих сервісів і не маємо доступу до вашої приватної інформації в цих системах. Авторизація здійснюється безпосередньо через офіційні API цих сервісів.

Замовник зобов'язується вносити повну і достовірну інформацію про персональні дані в графи для оформлення надання послуг, в тому числі на сайті https://hopeclinic.com.ua/. У разі виявлення неточностей або розбіжностей між персональними даними Замовника/Пацієнта і даними, наданими при отриманні послуги, Виконавець має право відмовити в наданні Послуги до моменту з'ясування особи Замовника.

3. Захист даних та ваші права

3.1. Захист даних

Ми зберігаємо ваші дані у захищеному середовищі та не передаємо їх третім особам без вашої згоди, окрім випадків, передбачених законодавством України.

3.2. Ваші права

Відповідно до законодавства про захист персональних даних, ви маєте право:

  • Отримати доступ до своїх персональних даних
  • Вимагати виправлення неточних даних
  • Вимагати видалення ваших даних
  • Обмежити обробку ваших даних
  • Заперечити проти обробки ваших даних

3.3. Видалення даних

Для видалення ваших персональних даних з нашої системи, включаючи коментарі та дані авторизації, будь ласка, скористайтесь нашою сторінкою видалення данихабо зв'яжіться з нами безпосередньо.

4. Правила запису на прийом

Важливо знати:

Візит або попередній запис на консультацію вважається підтвердженим за умови внесення повної або часткової передоплати (але не менше 50% від вартості послуги), а також після відповідного повідомлення на ваш контактний номер.

4.1. Права виконавця

  • Змінювати перелік, обсяг та ціну послуг шляхом розміщення інформації на веб-сайті. У випадку зміни ціни раніше внесена оплата за новими цінами не перераховується.
  • Здійснювати акційні заходи з наданням знижок та пільг на послуги.
  • Перенести візит у випадку непередбаченої відсутності лікаря або призначити іншого лікаря за згодою Замовника.
  • У разі непередбачуваної ситуації затримати прийом пацієнта на 30 хвилин або перенести час прийому, заздалегідь повідомивши Замовника.

5. Способи оплати

Замовник може здійснити оплату послуг одним із наступних способів:

  • Готівковий розрахунок в касу Клініки
  • Оплата платіжною карткою через платіжний термінал
  • Перерахування коштів на банківський рахунок Клініки через системи онлайн-банкінгу

6. Правила відміни/перенесення візиту

Правила скасування:

  • Відміна візиту/послуги не пізніше ніж за 24 години до заброньованого часу відбувається без штрафу і зі збереженням суми на балансі клієнта.
  • В разі запізнення пацієнта більше ніж на 15 хвилин, або на більше ніж 40% часу відведеного на заплановану послугу, замовник оплачує повну вартість послуги.
  • Замовник/пацієнт можуть повернути 100% коштів внесених при брнюванні візиту за умови скасування візиту за 24 години або більше годин до здійснення цього візиту.

7. Контакти

Якщо у вас виникли питання щодо обробки персональних даних, видалення даних або щодо запису на прийом, будь ласка, зв'яжіться з нами:

Телефон

+380 093 490 5469

Email

hopementalclinic@gmail.com

Адреса

Вул, Кульпарківська 96а, ЖК «Safe Town»